Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

DODATEK OSŁONOWY

Informuje się, że na podstawie ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1) osoba mająca miejsce zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, której przysługuje taki dodatek, może złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą wniosek o wypłatę dodatku osłonowego.
Zasady i tryb przyznawania, ustalania wysokości i wypłacania dodatku osłonowego reguluje wyżej powołana ustawa (tekst ustawy w załączeniu).
Wzór wniosku określa rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 3 stycznia 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku osłonowego – Dz. U. poz. 2 (rozporządzenie i wzór wniosku w załączeniu).

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel.:
(54) 253 05 15 lub (54) 253 05 17

 

Rozporządzenie wraz z wzorem wniosku: POBIERZ PDF

Jak wypełnić wniosek o dodatek osłonowy: POBIERZ PDF

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego: POBIERZ PDF

 

Plakat dodatek osłonowy

Wysokosc doplat

Nr infolinia